Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Saker jag ogillar

Tänkte börja blogga igen, kanske lite osmart att börja med ett hatinlägg som skrämmer bort folk. Ajaaa. 
 

1. A.N.T Farm, Shake it Up, Austin & Ally osv..

Det finns typ ingen poäng alls i serierna, visst, China sjunger sjukt bra, Zendaya och Bella kan dansa.. men liksom seriöst.. De är 14/15 år. Det känns sjukt skumt att kolla på något på tv som är typ i samma ålder, typ hej ska disney försöka få er att bli mina förebilder? Ehm.. jao.
Jag saknar Hannah Montana, Sonny With A Chance och the suite life of Zack & Cody
 
2. Selena Gomez 
 
Alltså.. Helt ärligt, hon sjunger som en döende 80-årig gubbe, ser ut som en luffare och jao, wizards of waverly place var/är sämst. Och hon dejtar för uppmärksamhet. Liksom wow.. Jag kan inte heller sjunga, men jag kan iallafall erkänna det. 
 
3. Disney Channel
 
Se nummer 1. 
 
Kommer inte på mer nu.. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0