Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Nya ikoner! :)

Hej! :D
Har lagt in några nya ikoner, RSS och 'tillbaka till startsidan'.
Btw, det är olika RSS-ikoner på olika sidor (framsidan, inläggsidan, kategorisidan och arkivsidan). Söta va? :)

Idag, än så länge, har jag och TB varit ute och cyklat, målat på garageväggen (förlåt mamma..), blåst bubbles, fått besök och lite annat. ;)
Ska snart ut och cykla igen..

Bytheway, någon som kollade på Austin and Ally i fredags?
Jag kollade på den, den var väl helt okej, men det känns som att Disney bombar med nya serier.. Man hinner inte börja kolla förrän de lägger ner serien och skapar en ny. Ja, jag saknar Sonny with a chance.. Demi, var du tvungen att sluta? </3
Och så kan jag inte fatta att Calum Worthy är 21.. Han ser ju ganska gammal ut, men de andra är ju 16 & 18..

Aja, pusshej.




Postat av: Hannah

...är jag den enda som inte fattar vad rss-grejer är för nåt? :O

2012-03-18 @ 18:13:14
URL: http://somethiing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0