Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

You looked me in the eye and told me you loved me

Hejs

Nu har jag fixat designen. Det blev lite fail, men jag orkar inte ändra.. *lat*
Mamma håller på att spackla (eller vad det nu heter) i mitt rum, vi ska snart måla vitt där. Eller kanske imorgon. Och hon ska säkert göra det själv. Hmpf.

Nu lyssnar jag på musik och spelar panfu. Ska nog snart följa med mamma och TB till affären. TRÅKIGT.

puss

Taylor Swift – Forever & Always - Piano Version

This thing is breaking down, we almost never speak
I don't feel welcome anymore
Baby, what happened? Please tell me
'Cause one second it was perfect
Now you're halfway out the door








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0