Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

You can say goodbye, you can say hello, But you'll always find your way back home

Hejs.
Lyssnar på Miley Cyrus. Eller, tekniskt sätt så är det TB som lyssnar och jag som sitter bredvid henne.
Brasneg var somsagt här, jao. Det var skojsigt. Vi gjorde typ roliga historier som egentligen inte var roliga.. Jao om Piers farfar eller något sådant. Den var typ fin.
Ja, jag gillar att skriva 'typ'.

Imorgon ska jag städa mitt rum, det kommer att bli skitjobbigt!
Nu är jag inne på panfu, det är beroendeframkallande! (och för 8-åringar)
Jag spelar sån här 4-i-rad. Skitlätt. Och matteuppgifter, haha.

Har inget mer att skriva..

pusshej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0