Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

I don't know why i'm so afraid to loose you, when you're not even mine

Hejs.

Tilda och mamma ser på film, och jag skulle egentligen joina, men det är såå tråkigt att se på film.
Jag lyssnar på musik istället och panfu då ofc.
Ska försöka skriva en text/dikt/stuff nu..

Idag har jag iallafall gått igenom nästan allt i mitt rum och packat ner i kartonger, fy vad gött! Vi måste börja förbereda inför fotograferingen om typ 2 veckor eller något sådant.
Jag har varit fett slarvig idag, glömde frukosten, att borsta tänderna och så åt jag ingen lunch. Slaarvigt.

puss

Demi Lovato – Trainwreck
Demi Lovato – Don't Forget
Demi Lovato – Skyscraper
Demi Lovato – Work Of Art
Taylor Swift – Should've Said No - US Album Version
Taylor Swift – Invisible
Taylor Swift – A Perfectly Good Heart



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0