Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

.

uaisrhfoöisahgejhmovjgrmncrelsöz.gmclkfhj ndörosg jroihjcmrw
hrwjföofszj.lc
rfph v,asproh ,hetj
lsödjgi, söäp-hoj måäjzs
 ishj, öma<ljshäkjö-dnm

Jag blir så oiuyterty irriterad på allt och alla.
Folks skriver ungefär hela tiden ''nej, jag snackar aldrig skit, för jag är PERFEKT'' och sån skit, seriöst, jag har varit med alla er, och ni är likadana allihop. Och ni snackar om andra folks, visst, neka det, men det är bara idiotiskt att dölja sanningen med fler lögner.
Alla människor är PRECIS likadana, ni gör ALLT för att era gäng och sån skit ska bli större, utnyttjar folks för att bli mäktiga. Varför? Det är bara idiotiskt.. Ni är inte perfekta, INGEN är perfekt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0