Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Don't cry because it's happend. smile because it's over♥

Hejhopp.

Idag kom mina hörlurar, älskar dom.. Eller, alla pandasaker kom.
Förut var jag och Tilda hos Sofia i typ en timma och byggde korthus, spelade kort och jaa. Sen såg vi på tv hos mormor och morfar.

Imorgon ska jag till tandläkaren och laga hål. Inte speciellt nervös, bara det att jag inte kan öppna munnen helt. Heh.

Min röst är helt konstig, är jag i målbrottet wtf? o.o Nej, men, den går lite upp och ner och försvinner lite då och då.
Kan inte sjunga heller, det låter värre än vanligt (wtf finns det värre?!) hah. Hoppas det låter vanligt igen. Måste säkert till doktorn snart också. Uh.







Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0