Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

bara för att jag har så otroligt tråkigt


ska jag göra några test.



Killsidan:

[X] du älskar tröjor med luva
[X] du älskar jeans
[] hundar är bättre än katter
[x] det är kul när någon gör sig illa
[x] du hatar shopping

[x] sorgliga filmer suger
[x] du har x-box, wii eller liknande spel
[x] du lekte med leksaksbilar som liten
[x] någon gång har du velat bli en brandman
[x] du har ett DS, Ps2 eller liknande
[/] du kollar på sport på TV
[X] våldsamma filmer är br
a

[/] du pratar med din pappa för råd

[/] du har massor av kepsar
[x] du gillar att kolla på fotbolls matcher
[x] du tycker det är coolt med baggy byxor
[x] du tycker det är knäppt med sovaöverparty
[x] grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger

[X] du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker
[x] sport är kul
[x] pratar med mat i munnen 

[x] Du har många huvtröjor

Totalt:19½

TJEJSIDAN
[] du använder läppstift
[] du älskar att shoppa
[] du använder eyeliner/kajal
[] du bär färgen rosa
[x] du går till din mamma för råd

[] du hatar att bära färgen svart
[] du gillar att hänga utanför gallerian
[] du älskar att få manikyr och pedikyr
[] du gillar att bära smycken, ringar och armband
[] kjolar är en stor del av din garderob 
[] shopping är en av dina favoritsaker
[x] du gillar inte filmerna star wars
[x] du har gått på dans eller gymnastik
[] det tar dig ca en timma att göra dig i ordning
[] du har fler än 10 par skor

[] du bryr dig om hur du ser ut.
[] du gillar att ha klänning när du kan
[] du gillar att ha parfym
[x] du använder tjej underkläder
[x] du lekte med dockor som barn
[ ] du gillar att sminka andra för nöjes skull

Totalt: 5





JAG HAR...

Snott denhär listan (X)

Lagt till lite ()

Varit olyckligt kär ()

Smakat sushi ()

Skolkat (x)

Ätit tills jag spytt ()

Varit kär i en kändis (x)

Åkt ambulans (x)

Åkt slalom ()

Snott nåt (x)

En brevvän ()

Lanat ()

Haft alla rätt på ett prov (x)

Avslöjat en hemlighet (X)

Varit vaken hela natten (X)

Ett eget rum (X)

Ett instrument (X)

JAG KAN...

Spela ett instrument (X)

Härma en kändis (X)

Gå ner i splitt ( )

Gå ner i spagat ( )

Stå på händer ( )

Prata ett annat språk (X)

Simma 1000 meter (X)

Gå in i en affär utan att köpa nåt (x)

JAG TYCKER... 

Att det är kul att teckna (x)

Att läxor är onödigt! ( )

Att skolan är botten ( )

Fisk är gott (X)

Inte om fisk ( )

Att mitt utseende är jätteviktigt! ( )

Att det är kul att läsa (X)

Att KP/Kp-webben äger! (X)

Att det är kul att sjunga (X)

Att jag KAN sjunga (x)

Att födelsedagar är bättre än jul ( )

Att spindlar är läskiga! ( )

Att spindlar är söta ( )

JAG ÄGER...

En dator ( )

En bästis (X)

En pool ( )

En sommarstuga ( )

Platt-TV ( )

Minst tre par skor (X)

Minst ett par märkesjeans (x)

Nintendo Wii ( )

Plastation 2/3 (X)

Nintendo DS ( )

Annan spelkonsol ( )

Minst 1000 kr (X)

 

JAG FÅR...

Ofta komplimanger (X)

Oftast bra betyg (x)har inte betyg

Allt jag pekar på ( )

Månadspeng (X)

Veckopeng ( )

Många julklappar (X) 

Namnsdagspresenter (x)

Ofta brev ( )

Ofta mail (X)

Ofta sms (x)

JAG HAR... (I Familjen)

En mamma (X)

En pappa (x) 

En mormor (X)

En morfar (x)

En farmor (x)

En farfar ( )

Ett eller flera syskon (X)

Ett husdjur (x)

Flera husdjur ( )

En eller flera kusiner (X)

En moster (x)

En morbror ( )

En faster ( )

En farbror (x) 

En låtsasmamma ( )

En låtsaspappa ( )

En låtsassyster ( )

 JAG VILL...

Bli aritst (x)

Vara med i Idol (X)

Ha fred på jorden (X)

Att någon jag hatar ska dö (x)

Få barn när jag blir stor (X)

Gifta mig (X)

Bli bäst i klassen (X)

Få över 1000 kompisar på Kp-webben (X)

Bli kär (x)

Att dethär testet ska ta slut snart! ( )

Få ditt dröm jobb (X)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0