Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Min åsikt om KCA-vinnarna..

Varning för trökigt inlägg.

Jag tar inte med alla kategorier nu, pallar inte det..


TV-show: victorious.
Jag röstade på iCarly, men fattade att Victorious vann. Den är bra..

TV-skådespelare: Jake Short.
Jag röstade på Jake, sjukt grymt att han vann. :D

TV-skådespelerska: Selena Gomez.
Jag röstade på Miranda Cosgrove, eftersom att jag tycker att hon är bättre. Victoria Justice är också bättre..
Men Sel är la bra.

TV-sidekick: Jennette McCurdy.
Grymt :D Jag röstade på henne, haha. Nathan och Jerry var också nominerade, men jag tycker personligen att Jennette är mer ''sidekick''. Mer än Jennifer också.

Reality Show: Wipeout.
Den är bra, haha.

Cartoon: Svampbob.
Haha, så grymt awesome

Film: Alvin & gänget 3 (antar jag att det är?)
Har inte sett filmen, men jag har sett 1an & 2an. De sög.

Film skådespelare: Adam Sandler.
Jag trodde Daniel skulle vinna :o

Film skådespelerska: Kristen Stewert.
Inte så konstigt, haha. Men jag trodde Emma skulle vinna..

Bok: Diary of a wimpy kid (serien)
Trodde seriöst att Hungerspelen, Twilight eller Harry potter skulle vinna!

Sångerska: Selena Gomez.
De flesta vet vad jag tycker om detta..
Taylor Swift borde ha vunnit, eftersom att hon faktiskt kan sjunga live, och för att hon skriver sina egna låtar.

Låt: Party rock anthem
Jag röstade på Sparks fly av Taylor Swift, den är bättre, haha. ;)



Postat av: Ella

sel kan ju skriva mer själv...men du

vilket avsnitt av vd gick i fredags? och var d bra? jag missade d så xD

2012-04-09 @ 17:06:17
URL: http://ellahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0