Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Svar till frågestunden:

VARFÖR tycker du att Demi är bättre än Sel??
svar: Jag tycker att Demi är bättre på att sjunga och helt enkelt en bättre person..

Vem är tuffast - jag eller Miranda? ;)))
svar: Hm.. Miranda. ;)


Varför är solen blå?!
svar: eftersom att du är färgblind..




Vad är godast glass eller godis? ;)
svar: Glass


gillar du paj?
svar: Nej, jag älskar paj. :D


Hur gammal är du?
svar: 13 & 6 månader + 15 dagar, tror jag.


Hur ska du fira jul?
svar: Jag vet inte riktigt. Släkten kommer la hit och så.



Om du fick välja mellan att vara döv eller stum, vad skulle du då välja och varför? :d
svar: Jag skulle välja att vara stum. För om man är döv, så kan man varken prata eller höra. Och så MÅSTE jag kunna lyssna på musik också. ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0