Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Sommar juee ;D

Eller jao, haha nästan..
Det är ju sjukt fint väder iallafall. :> Längtar sjukt mycket tills lovet, ska faktiskt plugga och sånt då. :D

Mamma & moffa håller på att öppna poolen, fast jag kan nog inte bada idag >_<
Och snart (vet inte när.. kanske nu, kanske senare) ska jag och TB cykla typ 5 km eller nåt, vi gjorde det igår också. *duktig chey* (<-- shiiet, jag använder ju inte sådana ord O_O)
Sen måste jag plugga matte, har prov på.. Fredag?

Vet ni att det finns en gubbe som heter Johan Von.. Ah, nåt? Hans post hamnade i MIN brevlåda! :@
Först tänkte jag att nej du, Johan, du ska aldrig få se din älskade räkning.. Men sen så cyklade jag och lämnade brevet.. Med min bloggadress på ofc. :D

Har tänkt på en sak, nu när det är ljust ute så känns det som att klockan är typ 4, men den är tio i sju..
Aja, här kommer en bild på brevet..

Kändes inte rätt att inte kryssa över.................... eller vad säger du, Johan?
(vänta... Johan läser ju inte detta xD)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0