Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Min åsikt om ''gammal'' musik

Jao, alltså, gammal musik då.

Det finns folk som tröttnar på en låt efter en vecka, och det kan jag fatta, om låten är som Like a G6, eller nåt sånt.
Men andra sorts låtar, som I do eller our song, tröttnar iallafall inte jag på direkt. (eftersom att de inte är värdelösa. <-- förlåt ni som gillar DEV..)

Men sen klagar folk på att jag lyssnar på musik från 2008/9 och sen så lägger de upp musik från 2006.
Sånt är patetiskt.
Musik blir ju inte gammal? Då hade ju ingen lyssnat på typ Beatles (<-- stavas? x.x) Men folk gör ju det så jao. >:)

iallafall, klaga inte på att andra lyssnar på ''gammal'' musik om ni själva gör det!


Postat av: ella

aa, kändisar kan ju inte släppa nya album varje dag

2012-03-10 @ 23:56:29
URL: http://ellahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0