Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Lördagskväll

Orkut Scraps - Saturday

Idag har jag inte gjort så mycket, faktiskt nästan inget alls..
Jag och TB har kollat på Sucker Punch, ni borde se den, den är jättebra. :D
Fast nu ser vi på Sune.. Wow, haha vilket liv jag har!

Imorgon är det söndag, fast jag gillar inte söndagar. Det är
väl helt okej ändå.. xD

Har uppdaterat väldigt dåligt de senaste dagarna, men jag har ett ointressant liv och skriver det mesta i min dagbok istället.
Men se det positivt - nästan ingen läser min blogg och jag vill inte bli bloggerska heller. ;D

Aja, nu ska jag smsa lite random folk..

pusshej







Ohjuste, jag har en ny design på g.
Sjukt jobbigt när jag byter hela tiden,
men denna är så ful så jag MÅSTE fakstiskt byta..
Här kan ni faktiskt få en länk, till designen:
http://lovewinnie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0