Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Att ändra sig för att passa in


Jag tycker verkligen att man inte ska ändra sig för att passa in någonstans.
Det är som att leva en lögn, det börjar smått, men tillslut hänger hela livet på det, om man säger så.

Jag ska inte säga något om att folk som gör det är dumma, eftersom att jag har gjort det.. Jag tror att jag har ändrat på mig 2 gånger, en gång var det för att för en gångs skull passa in någonstans, vilket inte fungerade speciellt bra, jag klarade det inte.
Annars så tycker jag om att vara olika personer, fast det är ju mer som skådespeleri. Sånt ska man egentligen inte göra.
Alltså, då menar jag ändra sig varje dag för att alla ska äkska än. Jag menar inte att man vill veta vem man egentligen är, typ.

Ibland kan man tro att vissa personer fejkar för att passa in. Det är antagligen oftast så, även fast det finns en massa personer som klarar av att vara sig själva och träffa nya personer så.

Jag skulle nog säga att jag är mig själv till en viss del. Om jag hamnar någonstans där jag inte hör hemma så ändras det.
Annars så gör jag faktiskt motsatsen till vad andra gör - jag vill inte vara som alla andra.
Fast det finns fler än jag, som är som mig.

Aja, detta blev lite konstigt, hehe..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0