Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Onsdag

hejhoj oboy 8'D

Idag var vår lärare sjuk.. vikare, jippie! :D Fast, onsdag är en trååkig dag. :'c Matte, engelska, matte, svenska (fast vi hade fysik istället.. uhhh. >:c) och sen skulle vi ha gympa också, men läraren var sjuk (hon också?!) så vi slutade 13.35 8'DDD Jag gick hem, tillbaka till skolan (utan skor..) och hem igen ._.
Btw jag har klottrat på mina skor 8D Hoppas mamma blir glad :> Eller inte.. för det blir hon inte.. men pappa sa ja >8'D  
Typiskt mig att hamna i en massa bråk.. eh. jag säger bara min åsikt >_<

Jaja dags att sluta tjata XD Jag älskar Jennette McCurdy.

HEJDÅÅÅ.



har min pajjjajajjajmas på mig OWO (väldigt fin stavning..)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0