Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

En lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Agnes :D
Vad gjorde du kl 08 i morse? Vet inte, o.o
Vad gjorde du för 15 min sedan? Var i köket och pratade med mamma :F
Det sista du sa högt? ''men jag ringer henne sen'' tror jag..
Det senaste någon sa till dig: "okej'' eller nåt sånt o.o
Vad har du druckit idag? vatten
Vad var det senaste du åt? gröt O.O
Vad var det senaste du köpte? Jag vet inte O_O
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit..
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt, liite blåsigt. Har faktiskt inte gått ut än owo
Godaste glassmaken? melon >:D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nix
Sover du tungt? Jupp.
Drömmer du mardrömmar? ibland. e.e
Trivs du med din skola? Den är la helt okej antar jag. 
Favoritklädsel? tights och lång tröja owo
Favoritlåt just nu? Demi Lovato - unbroken
Vad ser du om du tittar till höger? en stol. ._.
Vad gör dig glad just nu? Min data e.e
Vad ska du göra härnäst? bioo. :3
Höger el vänsterhänt? Högeeer
Humör just nu?  uttråkad.. .-. 
Favoritgodis? tugguummmm.<3
Kläder just nu? tights, klänning och en kofta o.o
Sommarplaner? eh, det är långt dit, så jag vet inte.. men jag ska kanske till Afrika :D
Hur många kuddar sover du med? 4 e.e
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska :D
Vad är viktigast för dig? musik O_O 
Är du kittlig? Haha ja det kan jag inte neka >.<
Snarkar du? Ja :§
Stjärntecken? tvilling tror jag,
Äckligaste insekten? Jag vet inte.. larver som äter begravda djur kanske o.o'
Stökigt el välstädat? välstädat, fast det är stökigt i mitt rum owo
vad längtar du mest efter just nu? glass..

Postat av: agnes

Hej offen!

jättefin blogg! :)

2011-10-23 @ 18:19:17
URL: http://aaggnness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0