Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Vampire Diaries

hejhopp.

Har blivit totalt beroende av Vampire diaries.. Ser på säsong 1, är helt fast.

Idag har jag och Tilda handlat julklappar.. Till varandra. Lol.
Jag har också bestämt mig för en sak, jo, jag ska nämligen kunna rabbla europas & Afrikas länder utantill. Kan redan Europas.. Afrikas kvar. Innan December är slut. Undra om jag klarar det? :D

Så, idag har jag faktiskt haft tråkigt. Vi var lediga, hehe. Jag har pluggat också och typ dött lite.

HUR KAN NICKELODEON SLUTA VISA 'MIFFY & HENNES VÄNNER'?!?!?!??!?! Skit också. Miffy.<3 Dumma Nickelodeon. Mitt liv.. Krossat.. ;___;'
Även fast jag aldrig kollade på det.. okej kanske 1 gång.. men det har så sött namn, så det verkar bra. Dumma mig, gick aldrig upp 5 på morgonen för att se det. Har försökt med det i ett helt år nu.
Aja, skola imon, en massa skit och dumma folks. Jao.

Pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0