Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Jag bara måste, okej?

¨(x) snott den här listan 
(x) varit kär 
(x) varit i knytnävsslagsmål 
() blivit arresterad 
() varit i USA 
() ätit sushi. 
() crowdsurfat under en konsert 
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi 
(x) gjort en snöängel 
(x) byggt ett sandslott 
(x) hoppat i en vattenpöl 
(x) hoppat i en lövhög 
() åkt släde 
(x) fuskat när jag spelat spel 
(x) somnat i skolan/på jobbet 
() använt ett falskt ID
(x) tittat på en solnedgång 
() varit med i en jordbävning 
() rört en orm
(x) vunnit en tävling 
() blivit avstängd från skolan 
() varit i en bilolycka
() varit vittne till ett brott 
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna 
(x) varit vilse 
(x) känt som om jag håller på att dö 
(x) gråtit mig själv till sömns 
(x) lekt tjuv och polis 
(x) sjungit karaoke 
(ska göra det, jag ska!) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt 
(x ) fångat en snöflinga på tungan 
(x) dansat i regn 
(x) skrivit ett brev till tomten 
(x) blåst bubblor 
() gjort upp eld på en strand 
(x)  förstört en fest 
(x) åkt rullskridskor 
(x) fått en önskan uppfylld 
(x) hoppat från en bro 
(x) ätit djurmat 
(x) sagt till en främling att jag älskar honom/henne 
(x) kysst en spegel 
(x) sjungit i duschen 
(x) drömt att jag gift mig med någon 
(x) limmat fast min hand i något. 
(x) fastnat med tungan i metall 
() kysst en fisk 
() varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft 
(x) stannat uppe hela natten 
(x) inte duschat på en vecka. 
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet 
(x) klättrat i träd 
(x) haft en träkoja
(x) låtsats vara en kyckling 
() blivit puttad i en pool med kläderna på 
() brutit ett ben i kroppen
() fångat en fisk och sen ätit den 
(x) fångat en fjäril 
(x) skrattat så mycket att jag grät 
(x ) gråtit så mycket att jag skrattade 
() fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva 
(x) glömt någons namn 
(x) rymt hemifrån 
(x) flugit 
(x) älskar eller saknar någon just nu 
() sovit under stjärnorna 
(x) blivit kittlad 

(x) Svarat ärligt på hela listan!

--

Klantighetstest: 
(X) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat 
(X) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat 
(x) du har gått in i en glasdörr 
(X) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(X) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig 
(X) du har sprungit in i ett träd/lyktstolpe 
() det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen. 
(X) du testade precis om du klarade det 
(X) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat 
() ditt hår är/har varit blont 
(X) folk har kallat dig långsam 
() du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger 
(x) du har nån gång somnat på en lektion 
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om. 
(x) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig 
() du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.
() du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.                                             
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka 
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan 
(X) du råkar göra sönder väldigt många saker 
(X) du har trillat av stolen då den stått helt still 
(x) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0