Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Skies are crying I am watching, catching teardrops in my hands

Hejs.
Liksom, wow, vad fort december har gått. Snart är det julafton, tufft liksom.

Just nu lyssnar jag på musik, är inne på facebook och tja, försöker skriva en bra text.. Det går sådär.
Kan lägga upp den på bloggen sen, om någon orkar läsa.

Och så känner jag mig helt hsldln efterbliven. Måste verkligen plugga.. Ska nog ta och läsa lite geografi, eller något annat skojs, som får mig att må lite bättre.
Jag måste byta design snart också, men min dator verkar aldrig fixa sig.. Denna designen är SKITFUL och jag vet det. Ser ut som ett dkgmd badrum, eller något sådant. SKITSAMMALIKSOM SKA BARA LÄGGA DET I MIN CAREBOX.

sluttjatat

Puss


Postat av: Du vet vem

Jag vill läsa texten sen så säg till när den är klar! Puss

2011-12-25 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0