Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Jao..

Hejs.

Idag har vi målat om i källaren. Det är helt vitt där nu. Och så har mamma målat i hallen typ. Det blev fint.. c:
Vi måste måla och grejjsa innan vi ska flytta, jobbigt. Vad ska man liksom göra med alla hål i mina väggar? *dör*

Igår var jag med Brasneg, det var skuj. Mamma, Tb, mommo och moffa målade i källaren och jag och brasse fick inte joina.. Men vi målade på papper. Inte samma sak, men jaja. Jag målade familjen Pier. *skummis*
Och så såg vi på Hannah Montana the movie, det var mysigt. Fast efter att ha sett den filmen sådär 30 gånger så börjar den bli tråkig.
Precis som Hannah Montana säsong 2, jag och Tilda kan nästan alla repliker utantill. Samma på säsong 1 också.. Men säsong 3 är skojsig.
Nu tjatar jag bara. Ser på någon Lady gaga konsert på tv, iallafall..

Förut på Maxi såg Tilda en tjock tant och sa: ''hon är så tjock, så om hon lägger sig på mig så dör jag''
Lol.

puss


Postat av: LIIV - vanlig men unik

kul att fixa lite, fast tråkigt om det är på stället ni ska flytta ifrån :o

2011-12-30 @ 23:44:53
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Katja

Hihi du e för go! :)

2011-12-31 @ 18:54:21
URL: http://snirklarochcirklar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0