Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

2011

2011 har varit ett skumt år.
Liksom, ganska dåligt år om man säger så.
Jag har insett hur falska folk omkring mig är, de man litar på sviker en.
Och så blir man ignorerad så fort coolare personer är i närheten.
Och så har det hänt andra dåliga saker också, kpwebben ska läggas ner (._.), jag har tappat kontakten med fina människor och min bästa vän dog.

Sen så har det ju hänt bra saker också. Jag har ju varit i lite nya länder och i Asien (med husbilen) och så har jag börjat lyssna på totalt cool musik.
Och så har jag blivit beroende av coola saker. Typ tvprogram (jag är sååå biff.)

Men å andra sidan så har det hänt en massa saker hemma också, det är ju sådär.
Och så har jag litat på fel människor. Man kan inte lita på någon, aldrig någonsin.
aldrigaldrigaldrig
Tur att musik finns.

Jag har på sätt och vis också blivit modigare och försökt tro på mig själv så gott det går. Men det är inte speciellt lätt när pinnsmala folk säger att de är tjocka, då känner man sig som en.. platt-tv?
Och när vackra människor klagar på hur de ser ut, fy.
Men jag har ändå vågat satsa på min dröm, även fast ingen annan ser det så är det fullt synligt för mig. Och jag vet exakt hur den ska bli sann.

Och sen har jag lagt pengar på korkade saker, som Panfu (XD) och sådant.
Jag har gjort riktigt dumma beslut som leder till bra saker, och tvärtom.
Och så har jag glidit ifrån mig själv. Även fast det inte verkar så, så kopierar folk exakt den jag är, och då vet jag inte vart jag ska ta vägen.

well..
awesome musik som jag har börjat lyssna på:



Postat av: Katja

Vilken fin text, man märker verkligen att du är ärlig.

Gott nytt 2012 :)

2012-01-01 @ 12:38:38
URL: http://snirklarochcirklar.blogspot.com
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej!



Alltid tråkigt när man inte kan lita på människor...



P.S. missa inte min överraskning som kommer upp på bloggen ca. 14.00!

2012-01-01 @ 13:09:53
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0